• 11 JUL 17

Treballem la cohesió i organització d’equip amb una dinàmica de ‘team building’ en regata

Els treballadors de Clínica Cervera naveguen per les Illes Medes

No és el mateix un grup de persones que un equip. A Clínica Cervera som el segon, detectem i aprofitem les habilitats de cada un amb un objectiu comú: oferir als nostres pacients la millor atenció. I, per això, és fonamental que existeixi cohesió entre tots i una bona organització, dos valors que hem treballat aquest passat cap de setmana amb una dinàmica de team building que ha consistit en una regata per les Illes Medes.

Amb poca més informació que l’hora i el lloc de sortida, els integrants de la clínica vàrem sortir junts fins al Club Nàutic de l'Estartit, on vam dividir-nos per sorteig en tres grups, cada un d’ells amb un veler al seu càrrec i les seves corresponents capitanes. Abans de l’inici d’aquesta particular regata, vam ser instruïts en el maneig de les embarcacions i vam conèixer les diferents tasques i rols que s’han d’adoptar per arribar a bon port.

Arribats al moment de la sortida, vam haver de fer front a un dels més temuts  imprevistos de qualsevol regatista: la falta de vents forts. Les tres tropes vam aliar-nos amb la suau brisa marina i el que havia de ser una “dura jornada de treball” es va acabar convertint amb una relaxant i agradable travessia per la Costa Brava. Finalment, tots els integrants de l’equip vam desembarcar a Cala Montgó, no sense abans afrontar-nos cos a cos amb les onades fent una bona remullada... A Clínica Cervera sabem que per fer una bona feina, tots ens hem de mullar.

Un cop amb els peus a terra, vam poder recuperar forces amb un bon dinar i amb una  sobretaula en la que no van faltar això que tant ens agrada cuidar: els somriures. Tampoc va faltar l’agraïment per aquesta nova oportunitat que ens ha permès conèixer-nos encara millor i augmentar la confiança i la bona comunicació entre tots.

+ info: Coneix el nostre equip